بارسلونا نیوز

گرچه کلودیو براوو می توانند گزینه ی ایده آلی در شرایط گذرای بارسلونا باشد؛ از آنجا که وجود یک دروازه بان با تجربه فشارها را در شرایط سخت می کاهد، اما بدون شک ترشتگن گزینه ای است که می تواند سالهای سال دروازه بارسلونا را بیمه کند.

 

طی چند سال اخیر، پست دروازه بانی بارسلونا یکی از دغدغه های اصلی هواداران این تیم محسوب می شد. اگرچه ویکتور والدس را می توان یکی از بزرگترین سنگربانان تاریخ باشگاه بارسلونا نامید (اگر نگوییم بزرگترین)، اما این گلر اسپانیایی نیز در برخی مواقع که شانس با او یار نبود بعضاً اشتباهات بزرگی را انجام می داد. علاوه بر این، مواقعی نیز وجود داشت که هواداران بارسلونا تا مرز سکته قلبی پیش می رفتند و آن هم زمانی بود که خوزه مانوئل پینتو پا به توپ می شد. چیزی که در تیم فعلی بارسا آن را از همه چیز بیشتر می پسندم (سوای مثلث مرگبار مسی-سوارز-نیمار)، کیفیت بالای تیم در نقاط مختلف زمین است که امیدواریم این شاخصه پایدار باشد.

 

 

 

در توانایی های فنی کلودیو براوو هیچ شک و شبه ای وجود ندارد، اما تنها اشکالی که می توان به خرید این دروازه بان شیلیایی گرفت، قیمت بالای او نسبت به سن و سال (31 سال) وی است. اما با این وجود، عملکرد براوو در طول فصل نشانگر این موضوع است که او واقعاً شایستگی حضور در جمع آبی و اناری پوشان را دارد. اگرچه قیمت این گلر شیلیایی نسبت به سایر نقل و انتقالات از این دست در سایر نقاط جهان بسیار بالاتر است، اما اکنون بارسا براوویی را در اختیار دارد که علاوه بر تجربه بالا و سخت کوشی فراوان، همواره برای حضور ثابت در ترکیب تیم تلاش می کند و تاکنون نیز کار خود را به نحو احسن انجام داده است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 16 آذر 1393 | 20:48 | نویسنده : amin salamt |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.